تحميل البوم رامى جمال مليش دعوة بحد 2010






تحميل البوم رامى جمال ماليش دعوة بحد الجديد
تحميل البوم رامى جمال مليش دعوة بحد 2010
البوم مليش دعوة بحد رامى جمال 2010


click to zoom

يا جماعة الالبوم ده رائع جدا

التحميـــــــــــل



 هنــــــــــــــا

 



هناك 20 تعليقًا:

  1. وربنا الواد رامي دة هيكسر الدنيا برنس والله يا رامي انت من يومك يبني والله ما بتعمل حاجة وحشة ربنا يكرمك يا رب

    ردحذف
  2. بجد لازم تاخد لقب المنجر ومبروك على الالبوم

    ردحذف
  3. بجد انتى لازم تاخد لقب المنجر ومبروك على الالبوم الجديد

    ردحذف
  4. لاعب النادى الاهلى محمد طلعت17‏/11‏/2010، 8:28 ص

    انت نجم بجد ومبروك

    ردحذف
  5. رامي جمال ده جااااااااااااااااااامد اوي

    ردحذف
  6. انتا برنس والله يا رامى وربنا يوفقك يارب

    ردحذف
  7. انا سمعت الالبوم كله ورامى جمال شاب زى العسل ويارب يوفقك ومتغبش علينا توتة الامورة

    ردحذف
  8. اقول اية بس الراجل دة اقسم بالله موهوب بجد وربنا مديلو صوت مش عند حد من الجيل دة ربنا يوفئك يا رب

    ردحذف
  9. 3gptny awe el song rbna y7mek rami thnx alot

    ردحذف
  10. انا مصطفى من الاقصر بحبك اوى يارامى انا مستنى البومك الجديد انا نفسى اشوفك انا بحبك اكتر من نفسى كل اغنيك وصورك عندى بحبك مصطفى0101116587

    ردحذف
  11. رامى ده حبيبى انا مابقتش اسمع الا هو خلاص كل اغانيه بحبها ربنا يوفقك يارب بجد انت حد جميل جدا والبومك جااااااااامد

    ردحذف
  12. الالبوم تحفه بجد

    ردحذف
  13. رامى ده ربنا مديله احساس جامد اوووووووووى انت احسن ملخن واحسن مغنى اتا تامر من اسوان من ادفو41 اغنيه انا حافظهم والله

    ردحذف
  14. رامى جمال ملوش حل اغنيه جمده قوى

    ردحذف
  15. ana ba7b ramy awiiii a5aneh gamda awiiii <3

    ردحذف
  16. يسلم لسانك الجميل اللى دايما يدينا امل فى الحياه ده وتحياتى الى الفنان رامى جمال الجميل

    ردحذف
  17. بجد انت جامد يارامى انا بموووووووووووووت فيك انت دلوقتى بقيت مطربى المفضل

    ردحذف
  18. نورهان نونى25‏/1‏/2011، 4:34 م

    بجد تتحفه يارامي ويارب دايما للاحسن وتثبت نفسك اكتر من كده وربنا يوفئك يارب....نونى من كايرو

    ردحذف
  19. جامد جدا
    mima_core

    ردحذف
  20. بجد المفروض يبقي اسمك رامي جامد مش رامي جمال البوم جامد جدي

    ردحذف